Dela nyhet
Ansvarsfördelning inför sammandrag 29/10
4 okt 2023

Hej, Sammandraget närmar sig med stormsteg. Söndagen 29/10 kommer vi vara värdar för sammandrag här i Avesta.
För att kunna genomföra ett sammandrag enligt Dalarnas innebandyförbunds standard behöver vi följande hjälp av er föräldrar:
1. Kiosk: tre personer, varav en ansvarig.
2. Matchvärdar: två personer, varav en ansvarig.
3. Sekretariat: två personer, varav en ansvarig.
Ansvariga inom respektive roll ser till att bemanningen är fulltalig och kompenserar för eventuella återbud.
Information om detaljer kring varje roll tillhandahålls separat. Räkna med att sammandraget pågår upp till 6h.
Efter avslutat sammandrag hjälp alla åt att städa hall, kiosk, omklädningsrum samt toaletter.
Ni kan anmäla er genom att kommentera på detta meddelande på vår facebooksida.
Hälsningar
Paul, Daniel J och Daniel H