Senaste resultat
Nyheter från föreningen
Framtidsinfo
8 okt, 08:15
Hej här kommer lite info vad som är på gång.
25/10 - Sammandrag i Markushallen
Här har vi årets första matcher och det är vi som hemmalag som arrangerar tillställningen. Precis som förra året så behöver vi ansvariga för olika arbetsområden. Jag tänkte att detta år så gör vi en särskild kallelse för områdena, så anmäler man sig som förälder till det område man vill hjälpa till på, och blir det helt felfördelat så får vi balansera upp det.
25/10 Fotografering - Markushallen
Samma dag efter matcherna, blir det sedan lagfoto och individuella foton. Som man som förälder får köpa om man önskar, från det företaget som kommer och tar bilderna.
Vi delar ut en lapp på träning som du som förälder skall fylla i och lämna in vid fotograferingen. Så tog du ingen i måndags på träningen så se till att du tar en lapp någon av de kommande träningarna.
Snart börjar vi igen
15 sep, 16:00
Hej Alla,
det har snart blivit dags att sparka igång en ny säsong i Innebandy som vi hoppas alla barn är sugna på.
Så här kommer lite information hur det ser ut gällande säsongen.
Nytt för i år:
- Nytillkomna ledare
- 2 träningar/vecka
- 2 lag i sammandragen
Ledare
Kvar som ledare är Hampus Springare och Per Nygårds, men ledargruppen kommer utökas med 2 nya ansikten. Fredrik Waksam och Olle Halldén. Dessvärre tappar vi Fredrik Eliasson som valt att kliva av sitt uppdrag av personliga själ.
Träningar
Vi kommer i år att börja träna 2 gånger/vecka med start Torsdag 25/9
Träningarna ligger då:
Måndagar i Markushallen Kl. 17.00-18.00 (men drop in från 16.45 om de vill köra lite fritt, men den gemensamma träningen börjar 17.00)
Torsdagar i Skogsbo kl. 17.00-18.15 (samma som förra året)
Anmälan till träning skickas ut, och vi vill att ni ser till att svara på dessa så snart som möjligt.
Vi vill att barnen bär träningssettet så långt det är möjligt på träning, för att skapa gemenskap och tillhörighet.
Sammandrag
Vi kommer ha 2 lag i sammandrag på hemmaplan detta år för att maximera speltid och minska avbytartid. Det innebär även att vårt lag står som arrangör för 2 st sammandrag.
Dessa är infaller:
25/10 och 6/12 kl 08.00-14.00 där vi precis som förra året kommer behöva hjälp. Mer information kommer senare.
FOTO
Vi kommer i år ta foton. Det är då både lagbild samt individuella bilder (som man som förälder har möjlighet att köpa). Detta kommer ske:
25/10 kl 14.30 i Markushallen (efter sammandraget). Träningsset skall bäras på foto.
Beställning av träningsset
Säkerligen har flera börja växa ur sina träningsset, så det blivit dags att beställa nya. Man använder samma nummer som förra året.
Detta görs via denna länk:
https://www.krylboais.se/formular/bestallning-traningsset/13980
Försäljning
Även i år kommer det säljas Bingolotto till Jul, men kan även komma att bli andra försäljningar. Vi önskar att någon förälder hjälper till att hålla i dessa försäljningar ifrån Pojkar 17. Mer info kommer senare.
Varmt välkomna önskar
Hampus, Per, Olle och Fredrik
Föräldramatch
9 apr, 08:00
Föräldrar hör upp! Vi är framme vid terminens, säsongens eller kanske till och med årets viktigaste match - föräldramatchen!
Vi hoppas nu att ni kört backe upp och backe ner i hårdträning så vi kommer förberedda och kan möta vårt stjärnspäckade lag till motståndare.
Vi hoppas att så många som möjligt deltar. Efter blir det lite tilltugg och prisutdelning till barnen.
Väl mött med vässade tänder!
Matchspel i Norberg
4 apr, 17:29
Då var det dags för lite matcher igen.
Lag 2 samling 10:45
Skogsgymnastiken - Krylbo (2) 11:15
Per-ols - Krylbo (2) 13:30
Johannes
Tage
Sigge
Liam
Viggo
Leon
Oscar
Alexander
Lag 1 samling 11:30
Per-ols - Krylbo (1) 12:00
Skogsgymnastiken - Krylbo (1) 13:30
Love
Svante
Frank
Franz
Charlie
Theo
Rasmus
Dante
Ryan
Knattespelen Falun 29/3
18 mar, 09:00
Hej, det har blivit dags för knattespelen igen som går av stapeln 29/3 i Falun.
Vi har 2 lag anmälda, och matcherna är inlagda i kalendern (båda lagen har samma matchtider). Vi kommer dela upp lagen senare och meddela dessa.
Det kommer en kallelse på denna dag, så var vänlig och svara på den, så vi vet vilka spelare vi har att tillgå. Kallelsen är lagd på alla 3 matchertider och kommer ut 22/3, (oavsett om man tillhör Lag 1 eller Lag 2). Kommer ni medverka på 3 så svarar ni ja på alla. Kan ni bara medverka på någon/några så fyller ni i vilka och avböjer på de ni ej kan på.
Vi samlas 30 min före första match vid Entrén till Lugnet (ej Alla på plan arena), så vi ser att vi har alla med oss. Sedan är det 15 min före vid respektive plan man skall spela på som gäller.
Tänk på att det är kort mellan match, så det kan vara svårt att gå iväg och handla mat, och kan vara bra att ha något med sig. Vi försöker äta hälsosamt, så vi får energi som räcker.
Till varje match, har vi ansvar att tillsätta 1 person i sekretariatet, så man får gärna meddela detta till oss om man kan sitta, så vi vet att det är klart. Blir svårt att hitta på plats, när det är kort om tid mellan matcherna.